torsdag, september 11, 2014

Föräldramöte

Resten av gårdagen blev bättre, fick hämtat killarna, fick även klippt killarnas hår och så blev det en sväng till poolen innan jag fick laga mat då det var föräldramöte på Alex skola. Jag gick på mötet och Pelle var hemma med barnen, var ett bra möte med bra info och jag fick även pratat med Alex fröken om det som jag/vi funderat på ang. språk osv. Så det kändes bra!

Idag har jag och Mollie varit hemma hos fam B och fikat på förmiddagen och nu är vi hemma en vända innan Alex ska hämtas. Sen blir det nog parken i San Pedro tills Jamie ska hämtas, känns onödigt o åka hem emellan liksom...
Men nu ska jag hänga tvätt och plocka lite här hemma, vi hörs!


Sötisen på pottan

Så söt med tofs!

Hittade perfekta patches för mina byxor som jag sliter sönder på låren, bara till att stryka på

Nyklippta killar!

Inga kommentarer: