måndag, september 08, 2014

Helgen som gick

Helgen är förbi och den har varit bra på alla sätt och vis!
I lördags åkte jag och Camilla till Ikea medan männen och barnen stannade hemma och lekte i poolen och annat roligt. Fick köpt min symaskin som kanske inte är den bästa i världen men som kommer duga för det jag har för avsikt att använda den till, dvs laga saker ;) Hittade även annat smått o gott så som nya glas, batterier och lampa till köket. Camilla hittade desto mer och när bilen skulle lastas trodde vi fasen inte att vi skulle komma därifrån men det löste sig till slut :) Sen blev det middag och häng hemma hos dem till sena kvällen.

Igår söndag gjorde vi inte många knop, förutom att jag körde med Camilla när hon lämnade tillbaka deras hyrbil, så hon slapp krångla med bussar. I övrigt igår så såg Pelle o jag på tv medan barnen lekte, var helt slut!

Idag är jag billös då jag lånat ut våran så Mollan och jag blir hemma tills killarna ska hämtas, och då ska bilen vara tillbaka så vi faktiskt kan hämta dem. Behöver dammsuga och skura och jag skulle vilja försöka få ordning på symaskinen så jag kan laga alla kläder som ligger på hög i garderoben. Men just nu orkar jag ingenting, får nog fixa frukost först...


Bilder från förra veckan när jag och Camilla tränade i San Pedro

Blandade bilder

Bilder från i Lördags

från igår och imorse

Inga kommentarer: