tisdag, september 23, 2014

Framtiden!

Idag har jag blivit peppad av flera personer och kommit fram till vad jag ska försöka göra med mitt liv. Jag ska börja plugga på distans, jag vill ju egentligen inte jobba med något av det jag kan få jobb inom så varför ska jag nöja mig med det? Under flera perioder har jag funderat på att plugga till förskolelärare men det här med att plugga har avskräckt mig, men det är dags att jag tar tag i mitt liv! Pluggar jag dessutom några spanska kurser så bör jag kunna jobba på vilken förskola som helst här nere också. Jag har inte ens sökt än men redan nu känner jag att jag tar tag i mitt liv. Jag är så färdig med att vara hemmamamma, jag ångra inte den här tiden alls men både jag och Mollie behöver gå vidare och det här känns som rätt väg.
Så får börja kolla på dagis åt Mollie också, så mycket nya spännande saker som händer just nu! Jag hoppas det blir så också, men får väl se till att det blir s helt enkelt!


Smile!

Hihi

Förresten, ingen vattkoppor men fortsatt feber

Inga kommentarer: