fredag, december 27, 2013

Dags för nästa anhalt




Sådär ja, här lider jag av en tråkig dag, Pelle ska tydligen jobba bort dagen innan vi åker mot Stockholm och jag har redan packat alla våra grejer och mörkret håller på att lägga sig över Stenungsund. Så jag sitter här... Jag har läst alla mina bloggar på listan och tvättmaskinen rullar med en andra last med våra lakan. Dammsög gjorde jag igår så det är ordning och reda på nedervåning som vi har bott i.

Planen i Stockholm är så vitt jag vet, julmiddag imorgon och på måndag tror jag vi åker upp mot Älvdalen där de ska bli skidåkning, nyårsfirande och kalasandet för Mollie innan vi åker tillbaka till Stockholm. Men jag måste hinna med lite shopping också då Mollie behöver någon mer födelsedagspresent. Tänk att hon blir två år på onsdag!? Hur snabbt har inte det gått då?

Näe nu ska jag nog gå o se om nån vill spela ett spel med mig eller nåt...


1 kommentar:

Sandra sa...

Kanske ine ska säga något, men hallå, uppdaterign för oss som inte har något att göra om dgarna?? ;)
KRAM!!