lördag, december 07, 2013

Mysig filmkväll

Igår kväll när Jamie kom hem och jag stoppade honom i säng så fick jag bara en känsla av att jag måste spendera tid med honom. Den gossen är aldrig trött som han säger och han kan sova ikapp så jag presenterade en galen idé för honom. Filmmys fastän klockan hunnit bli 22.30! Självklart var gossen med på planen så vi kröp upp i min säng med datorn och såg på Rise of the guardians, hur mysigt som helst! Klockan var efter midnatt när vi släckte men det gör inte så mycket för Jamie har just vaknat så han fick sina 10h iaf. Helt ljuvligt att krypa upp tillsammans och göra något vi båda två visste var dumt och busigt. Jag somnade till en stund under filmen men Jamie han höll sig vaken, han är fantastiskt med det min stora kille! Först 6h skola, sen lek med Liam fram till klockan 22 och ändå orkar han hålla sina gröna ögon öppna tills filmen var slut! Pappa Pelle var iväg och spelade poker så han störde oss inte heller :)
Stunder som dessa vill jag minnas, stoppa i en ask och kunna ta fram när Jamie är 16 och inte vill att hans pinsamma morsa ska komma in i hans rum!



Inga kommentarer: