onsdag, december 11, 2013

Trolldeg

Jag kände mig lite som världen sämsta mamma när jag inte orkade gå på lekgruppen idag efter att dem ursprungliga planerna med Trine blev inställda pga sjukdom. Men vi trollade fram trolldeg och jag tog lite bilder på min sötnos, konstaterade att båda näsa och ögon rinner på henne så det var nog bra att båda planerna inte blev av idag. Hon behöver vila sig i form så hon orkar lära sig att åka skidor till helgen! Så nu känner jag mig inte som en så dålig mamma ändå. Hon har ju fått pilla med trolldeg och nu ser hon på Mumintrollet på tv, hon verkar rätt nöjd med dagen. Men hon verkar sakna sin farfar, varje gång jag öppnar skype när hon ser det så säger hon "fafa" och tittar uppfordrande och förväntansfullt på mig :) Tur hon får träffa både farfar, farmor, farbror Manne och Lovisa på fredag då!








Inga kommentarer: