torsdag, december 19, 2013

Morgonens promenad

Pga köer igår så kom aldrig Pelles pappa till flygplatsen för att hämta oss, när vi landat och ringde satt han fortfarande i kö i Gib så vi bestämde oss för att hyra en liten bil och köra hem så det inte dröjde sådär 4-5h innan vi var hemma och alla tre helt dödsslut. I vilket fall hade svärfar fortfarande Trines bil så ist för att åka in i Gib igen efter 3½h kö ut så parkerade han Trines bil i spanien så jag slapp kö idag när jag skulle byta tillbaka till vår bil. Dock läste han tokigt på parkeringsautomaten och trodde det var tokdyr parkering så därför fick jag gå över till La Linea redan klockan 8.30 imorse för att köra hem Trines bil, byta över våra grejer till vår bil och deras till deras bil. Men eftersom vi redan har hyrbilen på vår parkering och eftersom vi ändå ska åka på lördag igen till flygplatsen så valde vi att låta våran bil stå kvar i spanien utan för Trine och Johans hus. Därmed fick jag mig en vacker morgonpromenad hem. Tog en omväg eftersom det var så himla vackert längs med stranden. Och här kommer syftet med denna bloggpost, nämligen uppvisandet av mina bilder med mobilen från den promenaden :)


Innan ovädret kom


Trevlig morgonpromenad

Mys

Njuter!

Runwayen i Gib i dag

Inga kommentarer: