tisdag, december 17, 2013

Barcelona baby!

Jodå vi lever! Pelle och jg är i Barcelona andra dagen, en helt fantastisk stad som inspirerar till tusen. Helgen i Sierra Nevada var fin den också även fast mitt knä bara höll för skidåkning första dagen. Numer åker Mollie inte ens två år fyllda skidor, ja med sele och snöre men ändå!!! Grabbarna är jätteduktiga och överraskade mig med hur duktiga. Själv såg jag väl ut som världen fjant med tanke på att Alex påpekade att alla minsann åker bättre än mig... Var i te så stabil och inte så lite nervös. Får träna musklerna runt knät mer så blir nog åkningen betydligt bättre!
Bilder och längre föreläsning får komma när jag är hemma hos min dator igen!

1 kommentar:

sophie coper sa...

Hejsan!
I dagens lucka kan du finna en ljusstake du kan vinna! De är snabbt och enkelt att delta.

Kram