onsdag, maj 15, 2013

Utveckling

Min lilla tjej börjar bli så stor, idag överraskade hon mig med ny tvåordsmening när hon bestämt pekade på Alex stol och sa "sitta däää", behöver jag säga att hon självklart fick sitta där! Det är så kul o se henne utvecklas :) Går och klättrar gör hon betydligt bättre än dem flesta jämnåriga barn jag känner så den biten är jag inte orolig för. Och inte är jag orolig över den andra biten heller för hon är så tydlig i sin kommunikation så oftast behövs inga ord även fast dem används mer och mer dem också. Älskade lilla barn!



I övrigt blev förmiddagens planer inställda pga sjukdom, inte från vår sida då. Så vi är hemma. Och jag är så splittrad mellan 3 saker att jag gör en fjärde, logiskt som sjutton... Nä men hade behövt öva o fota lite med min kamera nu när jag lärt mig mer om den, men jag vill också börja med o lära mig spanska från mitt program på datorn men så behöver jag ju städa och packa grejer här hemma... Så jag bloggar om det istället för att sätta fart och kanske hinna med både städning, packning och lite fotografering... Smart som fan... haha

Men i eftermiddag blir iaf planerna som dem brukar, parkhäng och fotboll.

Inga kommentarer: