lördag, maj 25, 2013

Ändrade planer

Vi hade en ljuvlig dag igår och kom inte hem förrän 22.30 från strand och efterföljande efterrätt på ett ställe i Ocean village, mysigt! Men det resulterar i sega barn idag, speciellt mr A som envisas med att gå upp halv åtta oavsett vilken dag det är och oavsett vilken tid han somnat... jag är också trött efter som jag fick gå upp med Mollie och Alex den tiden och jag o Pelle somnade inte förrän vid ett. Borde inte vara så illa, fick ändå sovit 6½ timma men tja, räckte tydligen inte denna gång. Tror jag är kroniskt trött...

Idag var vår plan ursprungligen att åka och handla i Spanien men eftersom Gibraltar blev inröstade i UEFA igår (fotboll) och spanjorerna är upprörda över detta så är köerna ut ur Gib lååånga så vi avvaktar. Pelle ser på Formula 1, Mollie sover, grabbarna spelar på varsin manick och jag sitter här så vi kör på en soft Lördag så här långt. Jag funderar på att vila en stund efter att ha städat, diskat och tvättat sen jag gick upp i stort sett, det har jag väl förtjänat?


Mollie ser på Seasame Street och Will.I.am sjunga på youtube

Poolhäng är inte så illa :)

Alex kastade av sig kläderna och sprang ner till vattnet så fort vi kom till stranden igår

Inga kommentarer: