torsdag, maj 02, 2013

Torsdag

Jaha, Pelle har just gått ner till akuten eftersom han haft smärtor och symptom på njursten dem senaste tre dagarna, jag har tjatat i två dar nu så äntligen gav han med sig efter ett samtal till sin mor. Håll alla tummar för att det inte är någon fara med honom!!

Annars idag så har jag kört mest lekparkshäng. I förmiddags med Trine och Ida plus barn. Sen hem för lunch osv innan vi hämtade Jamie och efter det blev det mer parkhäng. Så idag har jag inget dåligt samvete för att killarna spelat tv-spel eller för att Mollie fått va inne för mycket :)
Imorgon blir det städ inför vårt besök som anländer på natten efter, nämligen barnens farmor och farfar. Oj så det har längtats och räknats ner!
Sen har jag bokat in lekparkshäng med Daniela och på kvällen ska jag ut o äta med några vänner.





Inga kommentarer: