söndag, maj 26, 2013

Flyttsnack, inte så intressant

Idag kör vi packning och allmänt fixande inför flytten, jag har i stort sett packat allt som vi inte kommer behöva i köket. Vardagsrummet är också hyfsat fixat, några byrålådor med grejer kvar bara varav det mesta är Mollies kläder. Och sen blommor och kuddar, filtar och fårskinn för att vi ska kunna ha det bekvämt.
Jag och killarna har även sorterat deras leksaker så dem vet vem som är vems nu när dem ska flytta till olika rum. Det mesta kvar o packa i deras rum är kläder och lite målargrejer osv som dem vill ha tills vi flyttar. Vårat rum kör Pelle på, hans skrivbord och kläder är typ det som är kvar där och varsin låda i våra nattduksbord. Så det börjar likna nåt. Pelle har även gett sig på att putsa fönster men tja idioterna som byggde våra franska balkonger tänkte inte alls så man kan inte komma åt ordentligt... Men tja, det syns iaf att det är försökt för det är fina streck över rutorna ;) Känns som vi börjar komma i fas inför flytten iaf! Nu vill jag bara ha fredag så vi kan sätta fart, jag hatar att leva såhär... jag hatar att inte kunna röja och få ordning på en gång. Men veckan kommer rulla på som vanligt så det är tur vi har fixat så mycket redan. Fredag morgon kör vi!

Inga kommentarer: