onsdag, maj 15, 2013

London Baby!

Oh yes imorgon är det dax! varning alla Londonbor för här kommer jag! Gud så roligt det ska bli :))

Så idag har jag städat, tvättat, vattnat och packat för att allt ska vara fixat innan jag åker. Helt meningslöst o städa dock, inget som någon här i huset märker och jag kommer ändå få göra om det när jag kommer hem igen... Men det känns bra! Så imorgon ska bara nessisären ner och sedan är jag redo för promenaden till flygplatsen. Jodå, promenera! Lustig känsla. Väskan är typ halvfull och det känns som om jag glömt något, men det beror helt och hållet på att det bara är jag som ska åka. Ingen barnvagn o hålla koll på och bara en liten handbagageväska som jag dessutom tänker checka in, så bara jag och min handväska! Weird!

Ikväll har jag varit på dejt med Nina, hur längesen som helst men och hur trevligt som helst! Tack Nina, verkligen alltid lika trevligt :)




Inga kommentarer: