torsdag, januari 19, 2012

The light at the end of the tunnel...

Jo det känns lite som att jag kan se ljuset. Idag har jag fått gjort dem viktigaste sakerna, ringt guch, ansökt om pass till Mollie och bokat biljetter till Gib! 4e Februari flyger vi hem :) Då är familjen återförenad på obestämd tid, ljuvligt! :D
Nu är det bara drygt två veckor av stress med flyttpackande kvar innan jag kan börja leva ett lite mer normalt familjeliv, 2 veckor ska man väl palla?! Hade Mollie bara varit nöjd i babysittern o jag hade fått en hög bananlådor levererade till dörrn så hade jag nog fått packat det mesta på ett par dar. Men man får ju sno till sig nån halvtimma här o där hela tiden så blir ju hackigt o konstigt... och flyttlådorna vi har är så stora så de blir aptunga... Inte lätt det här... Men kanske kan ragga upp nån som vill gosa bebis o roa Alex så jag får massvis gjort nån eller ett par dar så e saken biff. Tror inte de ska va så svårt! Har märkt att Mollie är ett bra dragplåster, helt plötsligt hälsar folk på...

Idag har vi även varit ett par timmar hos mormor där jag fick lite egentid med en sovande Mollie medan mormor roade Alex, superskönt!! Var mentalt slut när jag åkte dit så lite tid i lugn o ro var skönt :)

Inga kommentarer: