tisdag, januari 03, 2012

Har haft en härlig dag med min fina familj. Vi var ute i närmare två timmar på promenad. Ja grabbarna cyklade som vanligt... Mollie sov i vagnen hela tiden så det var inget problem :) Mysigt! Sen så har jag, Pelle o Mollie varit inne till östra o gjort pku på Mollie och hörseltest vilket gick bra! grabbarna var hemma hos mormor ist för o behöva åka massa bil o vara med på tråkiga doktorsbesök. Kommer sakna mormor o morfar Lasse när vi är i Gib igen!

En tråkig del av dagen...
Brösten exploderar, jo för mjölken rinner till och AJ vad oskönt det är! Mollie äter inte hälften av det som produceras och jag vill inte pumpa ut för mkt för då kommer det ju fortsätta o producera dessa mängderna. Dilemma dilemma. Men ont har jag oavsett, det här med amning är ingen njutningsfull dröm precis... Såriga bröstvårtor gör amningen till en pina för tillfället. Tur jag vet att efter nån vecka så brukar det ordna till sig med allt sånt.

Imorn ska julen ut, det är enda planen för dagen. Familjemys är de viktigaste just nu!
Nu vaknade prinsessan så får ägna mig åt henne.

Inga kommentarer: