onsdag, januari 25, 2012

Har helt tappat grejarlusten nu, är så tillfreds med att nedervåningen är i ordning och att jag fick ordning på de mesta i hallen o lådorna i köket att jag liksom tappade motivationen. Fast det gör väl inget med lite paus från grejandet, är inte jättemycket kvar ändå.
Så idag har jag inte gjort något här hemma, bara slappat. Sen så vart det en promenad ner till torget med Anna, vart även en bit mat på torget. Himla trevligt och skönt o få röra sig lite!
Egentligen skulle vi ha varit till brastad o Emma idag men dem kände sig inte helt krya så vi valde o skjuta på det till nästa vecka. Mollie är för liten för att jag medvetet ska utsätta henne för smittor... Men dagen blev bra ändå!

Det känns väldigt konstigt att i samband med att Jamie fyller år ha en liten bebis, lite deja vu liksom. Eftersom jag inte är tillsammans med Jamie heller så blir det ännu konstigare... men nej, nu har jag 3 barn, 2 januaribarn dessutom :)

Inga kommentarer: