tisdag, januari 24, 2012

Egentid

Alex är iväg med min mamma o Lasse till min mormor och lilla Mollie sover i vagnen efter vår tur till affären och här sitter jag med dåligt samvete... Ja för jag gör ju inget vettigt när tillfället ges... Vilket jag ändå inte borde ha då jag redan packat ner klädkammaren och 2a tvättmaskinen för dagen rullar runt. Känns skönt för "what you se is what you get" på nedervåningen, det finns inget i byråer o garderober, inget i hyllor eller gömda utrymmen förutom i badrummet och där är det mest handdukar, hårtork o några småprylar som ska packas och det görs på tio minuter. Så känner mig tillfredsställd med att ett våningsplan i stort sett är klart :)
Men pressen på o bli helt klar ger mig dåligt samvete över o sitta här o jag tänker nog ge mig på hallen strax och kommer jag igång o blir klar med den o jag hinner så ska jag ge mig på o rensa i lådorna i köket också så är köket helt utröjt :)
Nä jag sätter fart, om det blir klart så kanske jag kan börja slappna av o njuta sen... kanske...

Inga kommentarer: