söndag, januari 29, 2012

Hos mormor ♥


Idag har vi varit till min älskade mormor, besök vi alla älskar. Mormor tycker det är underbart o få umgås med oss och värdesätter varje minut, Alex är överväldigande glad över o få gamlamormors odelade uppmärksamhet och jag njuter av nån timmes rast som jag får varje gång vi är där och lite tid med min kloka mormor ♥ Mollie hon sov hela jäkla dan, hon var vaken kanske 30min då hon åt o då jag tog bilden men sen somnade hon om i mormors famn :P Får se hur kul kvällen o natten blir...
Jag fixade middag åt oss, pannbiff, potatis o sås. Det är svårt o laga middag hos andra för dem har inte alla kryddor osv som man är van vid, men det blev ätbart :)
Vi hade en bra dag helt klart!!

Imorgon blir det magnetröntgen, inget jag ser fram emot men det är ju något som är nödvändigt för o kunna fastställa vilken typ av operation som ska göras på mig. Så bara att bita ihop och göra det... Och hålla tummarna för att de blir bra resultat, så dem kan göra titthålsoperation!

Inga kommentarer: