lördag, mars 06, 2010

Lördag

Åh nu är jag trött. Pelle ligger även den här dagen i sängen så blir lite väl mkt lyft för att jag ska må bra i min kropp. men vad gör man med ledsna barn om man inte kan få någon hjälp?! Klart man lyfter o kramar om!
Just nu är Jamie upptagen med sitt lördagsgodis, en klubba och Alex med sina russin så jag tar en paus.
Vi har haft mormor och morfar Lasse här idag. Jätteroligt har vi alla haft, tja inte Pelle då. Tyvärr skulle dem bort ikväll så dem blev bara här i några timmar. Men blev en kycklingsallad till lunch och kaffe på det. Sen har vi bar umgåtts, mysigt :)
Vid tre åkte dem hem och då somnade Jamie på soffan så Alex och jag vi har bara suttit och myst!
Inväntar nu att bror åtminstone ska höra av sig så jag vet hur jag ska göra med middag. Men kastar nog i ungarna resterna av pannkakorna strax och tar mig en macka iom att klockan snart är vår vanliga middagstid. Så kan jag äta en matlåda sen om det visar sig att Gabbe och Tuva redan har ätit.
Får se hur kvällen blir, tycker synd om Pelle som är helt däckad och missar alla våra besök. Får hoppas han kryar på sig snabbt!

Nu ska jag se lite på Brothers & sisters och försöka få vilat lite.

Inga kommentarer: