måndag, mars 08, 2010

Brothers & sisters

Idag har inte hänt så mkt. Sov lite extra när barnen åkte till AL sen tvättade jag lite. Mest idag har jag sett på Brothers & sisters, en väldigt bra serie jag är fast i för tillfället. jag fastnar i sådana serier där familjeband eller vänskapsbanden är tigha och man inte sviker varandra hela tiden utan alltid finns där för varandra. Det är basen i alla serier jag ser. Jag drömmer om liknande, inte för att det är något fel egentligen på mina familjeband, speciellt inte till min man o mina barn. Men man kunde ha starkare band och tätare umgänge, både med familj och vänner. Njuter av dem banden i serierna ist just nu och hoppas mina barn får sån relation som syskonen i denna serie har :)

Imorgon ska vi till doktorn med Alexander, vi får se om dem har nåt nytt o komma med. Men mig skulle det inte förvåna om han nu har både växt på längden och gått upp i vikt så vi kommer hem med endast en ny uppdatering på det. Nåja det vore ju det absolut bästa! Men vore ändå skönt om det fanns något o fixa så han kan börja sova. Men är väl säkert bara drömmar så vi får leva med det...

När det kommer till mig så går det rätt okej. Gör fortfarande ont och just nu drar o smärtar det i vad som håller på o bli mitt nya ärr. Det är frustrerande men det har ju bara gått 3½ vecka. Fast det känns som mycket längre sen just nu! handlar väl om att jag har rätt tråkigt och att sjukhuslivet är så annorlunda mot det vi lever här hemma. jag vet inte men veckan på sjukhus känns som bra länge sen iaf!

Inga kommentarer: