onsdag, mars 02, 2016

Tisdag

Idag har Mollan mått bra igen, feberfri och hyfsat pigg. Dock har vi tagit det lugnt då jag som sov jättetungt inatt och var helt mosig i skallen... Men jag vi myste och jag har skrivit lite fler artiklar, även fast det gick trögt idag... Sen hämtade vi killarna och Alex kompis Oscar åkte med oss hem och lekte i några timmar. Sen har jag varit på jobbet ikväll, en av dem jag åker hem till på kvällarna är lite speciell och flera gånger har jag fått ringa kontoret pga problem. Jag gör inget fel men som sagt, hen är lite speciell... Och idag var en av de kvällarna. Nå i övrigt så gick det bra, bilturerna dit och hem som brukade oroa mig ger mig nu den egentid jag behöver och jag gillar dem!

Imorgon är det dags för Lucys lilla ingrepp, känns som värsta grejen, speciellt eftersom veterinären i Spanien sövde ner henne bara sådär när hon hade en grej i örat och skickade hem oss så fort Lucy vaknat till liv. Här är det ingen mat innan, inget vatten ett par timmar innan och sen blir hon inlagd så dem kan ha henne under uppsikt. Något nogrannare haha, men också betydligt dyrare... Jaja, håll tummarna för att vi inte behöver biopsi och att det är nåt som vi kan behandla enkelt!


Sida vid sidan i soffan, älskade tjejer

Lucy spanar på barnen som är ute och leker

Inga kommentarer: