onsdag, mars 16, 2016

Tillfreds

Jag måste säga att trots sjuka barn så mår jag oförskämt bra idag. Jag är på gott humör, kylskåpet är fullt (fick matleverans idag) och vi var till veterinären idag och han var väldigt nöjd med Lucys hud! Hon har dock ett infekterat öga så vi fick ögondroppar, men om en vecka ska allt va ok med det igen. Hud och päls har dock några månader kvar tills det ser normalt ut igen, men parasiterna är döda och det är bara återhämtning kvar. Känns skönt att ha henne i bra kondition när vi ska låna ut henne :) Tänk att det bara är en veckla kvar tills vi ska åka nu. Jag hoppas verkligen att vi alla frisknat till då, idag är nämligen Jamie hemma med samma symptom som Alex hade i söndags.... Fattas bara att jag och Mollie får det lagom tills vi ska åka.
Fick hur som helst nya ryggsäckarna inför resorna igår och dem är perfekta! Stora och rymliga och kommer passa perfekt till sina syften. Dock alldeles för stora för att ha i vardagen. Nu ska dem bara packas, men det får vänta ett tag till :)

Så inga stora planer för dagen, bara att få mina killar på benen igen. Städar, tvättar och ska göra hel kyckling i ugn till middag senare, allt för att hålla sig sysselsatt :)



Inga kommentarer: