lördag, mars 05, 2016

Flygbiljetter bokade!!

Sitter av lite tid på jobbet så tänkte titta in och meddela att vi igår bokade flygbiljetter för påsk! Mina tre killar åker en vecka till Österrike och åker skidor med svärföräldrarna medan jag och Mollan åker hem till Stenungsund!! Det är bara två och en halv vecka tills vi åker!!! Vi har pratat om detta länge men har behövt lösa det med hundvakt och så funderade vi länge på att köra tillbaka svenska bilen. Dock har svenska bilens besiktning gått ut så vi har inte hittat något laglig lösning. Hittade ett formulär online nu där man kan söka undantag men insåg att det inte skulle hinna bli klart till påsk så vi får se hur vi gör med det. Oavsett så har vi fått hundvakt så därför bokade vi biljetter. Har inte varit hemma sen i somras så jag ser fram emot att träffa alla kompisar igen!

Mollie hade fortsatt feber igår så jag fick stanna hemma från jobbet. Men fick skurat av hemma och så körde vi en snabbis till affärn innan vi hämtade killarna få vattenfilter var slut (vi renar kranvattnet då det smakar äckligt). 
Sen hade vi myskväll hemma. 

Idag kör jag delad tur på jobbet men är snart klar för morgonen. Blir lunch med en vän till Pelle sen. 

Bild från gårdagens ena hundpromenad

Inga kommentarer: