måndag, mars 07, 2016

kan-inte-komma-på-en-rubrik

God kväll, klockan är 21:45 här och jag har redan nästan somnat tre gånger, jag har gått upp kl 6 tre dagar i rad och det är inte jag van vid... Har dessutom jobbat kväll två av de tre dagarna. Nåja, det är roligt att vara igång ordentligt och jobba :) om det inte var så att man inte hade en man som åkte på magsjukan... Så när man kom hem från jobbet så fick man göra allt hemma och ta hand om en sjukling. Så idag var Pelle hemma från jobbet, vi fick tigga till oss skjuts åt killarna till skolan och jag fick köra Mollan till dagis nr jag kom hem. Sen var det kvartsamtal med killarnas fröknar och som vanligt fick dem goda omdömen, det är svårt att var stoltare över dem än jag är! Imorgon ska jag på kvartsamtal med Mollies fröken och jag hoppas på lika bra omdöme där!
Nej nu orkar jag inte mer, hjärnan är helt tom och detta inlägget har tagit 20min att få ihop... Jag är tacksam över att va ledig från jobbet imorgon!

Lilla Lucy-pandan

Mys med mina små idag

Inga kommentarer: