söndag, mars 20, 2016

Suck

Sjukstugan fortsätter, Jamies feber är tillbaka och ger sig inte ens med Ipren :( Fortsätter det imorgon så får det bli återbesök hos doktorn då det inte borde va så med antibiotika inne på tredje dan... För mig small det till ikväll, ingen feber men snor i hela hjärnan och ont i lungorna vid ansträngning. Alex är typ bra men matvägrar, har fått i honom en liten skål flingor med mjölk, en oststav och tre skedar ris... Så imorgon blir killarna fortsatt hemma från skolan men Mollie som mår bra får åka till dagis. Själv ska jag jobba en timma på morgonen och då är Pelle hemma, sen löser jag av honom. Jag hoppas febern håller sig borta för mig bara... Gick iaf bra att jobba imorse och är ju bara en timma imorgon. 

I övrigt idag har vi haft Annika hemma, jag har lärt henne lite om huset och mycket om hunden då hon och hennes Alex ska vara hund och husvakt när vi är borta. Det blev fika, en promenad och sen kinamat. Så himla trevligt och ses igen! 

Nej nu ska jag och min snorproduktion sova lite...




Inga kommentarer: