tisdag, mars 22, 2016

Nya prylar

Hej på er. Här är det fortsatt krassligt även fast Alex äntligen börjar bli pigg. Jag var riktigt dålig igår men mår lite bättre idag, dock inte bra. Sitter av tid på jobbet igen så tänkte skriva lite till er. Det är mitt sista pass för ett tag på jobbet då jag och Mollie åker till Sverige imorgon bitti! Med tanke på min jäkla förkylning och att orken är i botten så har jag beställt taxi till imorgon, tyckte jag var värd det :) På tal om treats så har vi idag varit och hämtat min nya cykel, fick halva i present av svärföräldrarna i julklapp och betalade resten själv. Orkade inte provcykla idag så ser fram emot att prova på den på efter påsk! Och på tal om påsk så har killarna fått sina påskägg idag, iaf två av dem vilka innehöll nya plattor med hörlurar. Deras tidigare har lagt av och då dem ska på bussresa i helgen så tyckte vi att dem kunde få dessa innan påskafton. 

Nej nu ska jag åka vidare till nästa klient, sen ska jag hem o packa det sista! Vi ses när jag är i Sverige. 


Inga kommentarer: