fredag, mars 18, 2016

Stay Positive

Igår möttes vi av otroligt goda nyheter, livet går definitivt på rätt håll! Kan inte gå in mer på vad för nyheter just nu men om detta blir sant och verklighet så kommer livet bli betydligt lättare i framtiden! Men när vi får goda nyheter så brukar vi även få dåliga så jag väntar lite på att allt ska skita sig... Jag veeet, det är inte rätt inställning men jag kan inte hjälpa det... Tror att detta är ett sätt att skydda mig själv ifall det skulle falla igenom och det inte blir så som vi tror. Hur som helst så håller vi tummarna och nästa vecka vet vi hur det blir!



Men ang nåt helt annat så fick vi tid hos doktorn igår för Jamie och han trodde att Jamie var i starten på sharlakansfeber och skrev ut antibiotika. Vi har inte påbörjat den dosen än då vi även denna gång blev rekommenderade att avvakta och se vad som händer. Men Jamie har fortsatt feber och ont i halsen idag, dock verkar magont och huvudvärk ha gett sig så vi får väl se vart det tar vägen. Mollie och jag har blivit förkylda nu och vi håller alla tummar för att det inte blir mer än så! Nu är det bara 5 dagar kvar till vi åker till Sverige och med det sjukdomsförloppet Alex och Jamie haft så kommer vi isf inte vara friska tills på onsdag... Håll tummarna för att det bara är en förkylning!


Inga kommentarer: