söndag, mars 13, 2016

Sjukstuga igen

För tredje helgen i rad så har vi en sjukling hemma som gör oss hembundna. Det gör mig så trött, jag jobbar bara ett par timmar ikväll så vi skulle ut på äventyr idag, utforska och ta lunch men istället sitter jag hemma med en febrig Alex och en rastlös Mollie. Pelle är på fotboll med Jamie, tanken va att vi skulle bege oss ut efter det, men nu går ju inte det...

Men förutom att Alex blev sjuk igår kväll så har vi haft bra dagar det sista. Fredagen var lite som julafton för oss då jag fick hem min platta som jag fick på morsdag och killarna fick hem en ny PS3 kontroll då de andra slutat fungera. Jag måste säga att jag ÄLSKAR min nya platta som funkar perfekt att läsa böcker på, funkar bra att surfa på och är enkel att skriva på! Den verkade först lite liten men nej jag tycker den är perfekt!

Vi var även på kalas till Artemis i fredags då hon fyllde två år, väldigt trevligt!
Igår jobbade jag delad tur så både morgon och kväll och där emellan så gick vi en promenad hela familjen, åt mat och bara umgicks.

Trevlig helg på er!

PS3 kontroll och min nya kärlek

Finaste Mollan och Lucy på fredagens promenad

Älskade barn

Kalas för Artemis 2 år

Gårdagen

Inga kommentarer: