torsdag, mars 24, 2016

Nu är vi i Stenungsund!! Och ikväll är första gången på länge som jag mår hyfsat bra. Var inte så pigg i förmiddags men jag klarade av dagen betydligt bättre än gårdagen. Efter vår flygresa hit och en vända till mataffären med pappa så däckade jag igår. Sov till och från hela eftermiddagen och sedan somnade jag för natten när jag nattade Mollie och sov till klockan tio idag! Tror att det var precis vad min kropp behövde. 
Idag har vi varit till polisen och sökt ett nytt pass till Mollie. Polisen var chockad över att vi fortfarande kunde resa på hennes pass där hon är tre veckor gamla på bilden :) Nåja nu får vi förhoppningsvis det nya innan vi åker hem, annars skickar dem det till ambassaden i London. 
Sen blev det en vända på torget för oss innan vi besökte mamma och Lasse en vända. 
Ikväll här hos pappa så har jag börjat gå igenom våra lådor igen och börjat slänga vissa grejer och packa om i lådorna. Känns som jag gör det varje gång jag är här, förr eller senare tar dem väl slut haha :) 
 
Imorgon ska vi åka hem till brorsan med familj i Halmstad. På lördag ska vi hänga med mamma och Lasse och tja typ alla resterande dagarna kvar här är uppbokade med olika folk, vilket jag ser fram emot!



Inga kommentarer: