tisdag, februari 10, 2015

Throwback tuesday och annat

Idag är Mollie feberfri, jippi! Dock har dem en 24h regel på förskolan så hon får vänta med att gå dit till imorgon, detta firar hon genom att se på tv... Fasen den ungen vill inte göra något annat än att se på youtube, känner mig som en kassa mamma. Dock har det gett mig tid att plugga spanska i 45 min och äta en ordentlig frukost och njuta av kaffet. Och innan dess var vi faktiskt ute, promenerade med Camilla och vovvarna en vända, dock verkar både Lucy och Maggie va lite trötta och förkylda så blev inte så långt. Stackars Lucy hostar massor, blev nästan lite orolig förut när hon inte riktigt orkade leka med Maggie, så får hålla ögonen på henne!
Nåja, jag tänkte sätta igång och baka lite nu, om jag har någon jäst blir det bröd efter makens önskemål annars blir det nog någon god kaka med nougat i, för det har vi över sen i julas ;) Kan ta med mig den som fika sen då vi ska hem till Louise, Alex ska följa med dem hem redan efter skolan och leka med Victor och sen kommer resten av oss dit senare och fikar, när Louise jobbat klart. Alex var eld och lågor över att få följa med Victor hem :)

I see you later guys!

Throwback tuesday, November 2011, Alex exakt lika gammal som Mollie är idag dvs 3år och en månad

Throwback tuesday, November 2011

Throwback tuesday, November 2011, Jamie snart 5 år

Throwback tuesday, November 2011


Inga kommentarer: