lördag, februari 21, 2015

Ego kampanj!

Som ni kanske har märkt så har jag dem senaste dagarna köpt saker till mig. Det är ovanligt, speciellt när vi har ont om pengar. Men jag har insett att jag gör oss alla en otjänst genom att prioritera bort mig själv så nu har jag en liten kampanj som innebär att unna mig själv grejer! Javisst det är ont om pengar, men inte ska jag gå runt med såriga fötter eller onda knän bara för det, då får vi hellre avstå från något annat. Och jag tänker inte ha dåligt samvete över att jag har egentid, att jag ska gå på bio nästa vecka eller att jag köpte mig ett par solglasögon fastän jag har flera par repiga här hemma. Nej för att vara en lycklig mamma och människa så måste jag få göra mer än att existera! Så kanske barnen får sluta med sina svindyra simlektioner ett tag så mamman kan få skina lite, för det behöver Jag! Sådeså!

Inga kommentarer: