tisdag, februari 03, 2015

Söndag, måndag, tisdag

Nej men hej! Eh jag typ fastnade i en bok, sen så håller jag dessutom på att hosta sönder mina lungor, igen... Så att dator och blogg ligger bortglömd, igen... ;)

Men vi hade ett väldigt lyckat kalas för Jamie i Söndags, med tårta, kakor och fotboll. Jamie var nöjd och dem andra barnen och vuxna verkade ha roligt :)

Sen så har Mollie börjat Svenska skolan, dem två första dagarna har gått bra, idag gick jag och en annan mamma som skolar in sin dotter samtidigt iväg i en timma och fikade, och det hade gått hur bra som helst! Imorgon är planen att lämna henne på morgonen och komma tillbaka till lunch, vi får se hur det går :)

Efter att pojkarna hade slutat idag då åkte vi hem till Camilla och barnen och lekte, det var trevligt som alltid!


Jag blev lite kreativ med jordgubbarna

Happy 8th birthday Jamie!

Första skoldagen och buuus (sår på Mollies näsan)

Dagsfärska bilder på mina tjejer

Lek hos fam B

Inga kommentarer: