måndag, februari 09, 2015

OMG

Gah, kan inte fatta att klockan redan är halv två på dagen och jag fasen inte har fått gjort ett smack idag, jag bara sitter på röv och ser på Vänner på datorn. Jag hade sett fram emot en kickstart på veckan där jag tog tag i kursen jag ska plugga, kolla på lite jobb osv men ist är jag hemma med en sjuk Mollie som konstant behöver hjälp med något. Så ist för att göra det jag hade tänkt så sitter jag här, när jag inte hjälper Mollie då... Vardagsrummet skulle behöva dammsugas, matlista skrivas, tvätt vikas och tvättmaskin startas osv... Men jag ids inte...

Så nä, inget spännande som händer här med andra ord... Måste snart hämta Jamie och senare Alex så jag antar att inget spännande kommer att hända heller. Kul blogginlägg va?

Lördags morgon här hos oss

Inga kommentarer: