fredag, februari 27, 2015

Fifty shades och sleep over

Igår kväll hade jag tjejkväll med Camilla och Louise, vi tog en drink i Puerto Banus och sedan gick vi på Fifty shades of Grey. Och jag måste säga att filmen överraskade mig positivt, jag hade väldigt låga förväntningar så det var inte så svårt. Men tja jag gillade den, lite stressad version av böckerna och kanske inte helt rätt personer i rollerna utefter mina referenser men över lag tycker jag dem har gjort en bra version utav vad som skulle ha kunnat bli en porrfilm ist för något man ser på bio. En film jag helt klart kan tänka mig att se igen, och jag vill gärna se kommande filmer också.

Idag har vi hållit oss hemma då Mollie har haft fortsatt med feber, frampå eftermiddagen tröttnade jag dock på allt bråk och hörde med Louise vad dem gjorde, dem hade lite tid över och kom förbi på lite fika. Det bröt av bra, jag fick prata med andra vuxna och killarna fick lekt med Victor ett par timmar. Och när familjen Wiberg hade åkt hem så kom familjen Bengtler och lämnade av tjejerna här som nu har pyjamasparty med våra grabbar. Jo vi kör på sleepover ikväll, av fem barn sover nu ett och klockan är strax elva... Jag hoppas resten tystnar snart också då även jag är trött, men vi får se...

Imorgon ska vi på födelsedagslunch för Camilla som fyller år, men i övrigt är helgen lugn. Have a good one!


Bio!

Vår förmiddag

Eftermiddagen och kvällen

Inga kommentarer: