onsdag, februari 04, 2015

Beach life 2015

I torsdags var vi på stranden, ja jag veeet, det är nästan en vecka sen, men jag har inte riktigt orkat gå igenom bilderna och pilla på dem. Men nu så, hade ju lite fritid idag när Mollan var själv på förskolan i tre timmar så fixade dem då. Hade kunnat lägga upp typ 50 bilder på solnedgången som vi upplevde för den var helt fantastisk, men jag gissar att ni inte skulle ha uppskattat det ;) Så det blir lite andra bilder, på barnen, hunden och så min galna svärmor som badade! Javisst vi bor i Spanien, men inte är det några 25 grader i vattnet nu inte, det är det faktiskt inte ens i luften så jag håller mig till badkaret tillsvidare :)


Happy child!

Crazy Svärmor

Små vågor

En pojke och hans hund

Mollie

Finaste Lucy

Alexander

Mutar man med kakor så får man ta kort, ibland iaf...

Finaste Jamie

Mina tre hjärtan

Älsklingarna igen




Inga kommentarer: