onsdag, juli 14, 2010

Satan i gatan vad jobbigt det är att ta hand om 2 små barn själv när man är enbent.
Nu är Alex i säng vilket bara det är ett projekt i sig självt iom att Alex sover uppe... Som tur är kan jag korta stunder belasta knät fast det gör onte, men det knakar inte och känns som det ska gå sönder iaf. Sen är det tur att Alex kan ta sig uppför trappan själv!
Men jag har inte varit någon speciellt bra mamma idag eller person i allmänhet... Min mobil har gått sig varm fastän den är paj och jag är paj, är inte intresserad av o prata med någon mer idag för jag är för grinig så ni behöver inte ringa. Utan att låta för otrevlig då.. Nä men jag har satans ont och all energi jag har går till barnen o inte ens det räcker den till.
Pelle har kört Carl till Norge för att han skulle flyga till Ukraina. 4timmar tur och retur skulle det ta men verkar ha tagit honom 4timmar enkel väg... Inte bästa tajmingen för mig heller... Så jävla drygt! Men även om han var hemma skulle han ju ha jobbat men han kunde ha hjälpt till med enkla saker som att lägga Alex.
Tja ingen bra dag helt enkelt!

Inga kommentarer: