torsdag, juli 15, 2010

överbelastar?

Idag är jag som en ny människa. Jag kan belasta benet idag, vissa rörelser gör sjukt ont men på bara nån dag kan jag belasta! Visst känns det när jag belastar men det är de värt för att slippa kryckorna. Så jag kanske kan ta mig fram själv med barnen nästa vecka som planerat iaf. Ja jag vet inte, får vänta till nästa vecka o se.
Men som vanligt när jag återfår lite rörelse efter en skada så överanstränger jag mig... Har inte ro o sitta stilla :P Så idag har jag o Jamie städat leksakslådorna, slängt allt trasigt, tagit hand om tvätten som var torr och satt en ny tvättmaskin. Vi har målat en massa och plockat upp i största allmänhet. Nu behöver jag vattna alla blommor som ser lite ledsna ut och hänga tvätten. Kommer säkert ha go värk i benet imorn...
Men det känns gott i själen att ha fått lite ordning här hemma. Även fast ungarna just nu håller på sprida ut leksaker över hela huset igen :P

Inga kommentarer: