söndag, juli 18, 2010

En dålig kväll, ett dåligt liv?

Våran myskväll ikväll blev en pratar och fixar -kväll. Kvällens hjälte är min mormor som jag älskar så otroooligt mycket!

Är i övrigt trött på allt vad familj o släkt heter, egoistiska är dem flesta och det ska vara på deras sätt eller inte alls. Jag är trött på att dansa efter andra! Vi har inte råd att alltid vara dem som flänger runt... Jag känner mig väldigt less och väldigt bitter över hela soppan ikväll.

Sen så känns det som att så fort vi ser ljuset i tunneln så skiter sig något annat. Ett bilhelvete går sönder, ett knä går sönder, något i huset går sönder, en deal i företaget går sönder eller varför inte dem 2 bästa dealerna i företaget?!
Allt jag vill är att få en ekonomisk trygghet, lite flyt med hus o bilar, gärna några månader utan skador o sjukdomar och sjukhus! Hur svårt ska det vara?

Tur i kärlek = otur i allt annat?
Men älskar mina killar mest i världen!
Pelle du är mitt allt!

Inga kommentarer: