lördag, juli 17, 2010

ja överbelastat

Igår överbelastade jag verkligen knät dum som jag var... Men förutom att det var stelt o svullet så gjorde det itne ont o belasta. Så jag körde till Brastad o tränade överkroppen på gymmet igår morse. Sen när jag kom hem gick jag ut med barnen, när Alex sov middag klippte jag gräset och plockade i trädgården. När Pelle hade jobbat klart åkte vi alla in till stan för ungarna ville se på båtarna. Mötte upp Vicky o Maxim på vägen o sen promenerade vi ner i hamnen. Då började det gör ont i knät... Så blev lite mat på stan och sen parken där ungarna kunde leka o jag vila.
När vi kom hem värkte knät konstant och hela kvällen... Idag är det bättre men ska ändå ta det lugnt så det itne blir som igår.

Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Carro, kommer köra fram o tillbaka idag för känner inte för o sova borta. Känns inte som rätt läge nu med mitt onda knä osv. Kan jag inte sova pga värk så är det bättre o vara hemma och så.
Men det ska bli kul att komma bort en stund :) Träffa vännerna och så!

Och är inte min blogg fin nu? Jag är nöjd :)

Inga kommentarer: