onsdag, juli 21, 2010

Framme i sthlm

Puh det har varit en lång lång dag men det har gått bra ändå.
Fick sovmorgon till halv tio vilket var tur med tanke på hur lång tid resan tog idag :) David o Melina åkte vidare strax efter att jag gått upp och när dem var iväg var det dax för mig att åka och träna. Hann få i mig lite fil innan jag åkte. Sen hämtade jag Emma och så körde vi ett pass på gymmet :) Gött med lite motion innan man ska sitta stilla så länge!
När jag kom hem packade o städade jag lite, duschade o monterade om bilstolarna i bilen. När Alex vaknade så packade jag in allt i bilen och oss också. Strax före tre åkte vi mot sthlm. Första stoppet blev i brastad 10 min hemifrån... Jamie ville se på film.... vanligtvis är vi 2 så den som inte kör kan hjälpa barnen, men är man själv kan man ju inte sätta sig o starta en dvd så var bara o stanna... Ja och sådär fortsatte det under resans gång, förutom mat o tankning så stannade vi otaliga gånger pga småsaker... Ser fram emot att få med Pelle nästa vända vi kör!
Vi kom fram strax före tio till sköndal där vi möts av ett varmt och tomt hus. Packade upp maten vi hade handlat med oss på vägen och fixade lite kvällsmat innan vi fick burit in våra väskor, bäddat sängarna och kommit i säng.
NU så hoppas jag att barnen somnar snart fastän dem sovit i bilen, klockan börjar ju bli riktigt mycket! Även jag borde sova men måste varva ner lite...

Imorgon ska vi in och möta Sandra och Emma på stationen. Självklart glömde jag ståbrädan till vagnen men hoppas det ska gå bra iaf! Jamie klarar o gå dem korta sträckorna!
Ska bli väldigt kul att träffa Sandra igen! Lite synd att båda våra möten blir så tätt inpå, borde ju sprida ut det lite på året men icke... hehe. men klagar inte! Men troligen dröjer det väl ett år till nästa gång efter det här. trist...
Well får väl njuta av dem här 2 dagarna nu då! Får se vad vi hittar på, antar att det beror på mitt knä.

Nåja vi ses!

Inga kommentarer: