onsdag, juli 07, 2010

planer

Nu har jag gått med i viktklubb och det verkar väldigt bra! Har satt ett mål på 15kg på 20 veckor, vi får se hur det går... känns ju fullständigt omöjligt men kan jag hålla mig till kaloriintaget som dem rekommenderar för o gå ner i vikt plus träna hårt så ska det ju gå! Vore underbart, just keep up the good work!

Resan till Belgien har jag planerat idag med Sandra, känner att jag har koll på det mesta nu :) Tur det för nu kommer jag inte prata mer med Sandra innan vi ses på fredag i belgien. Satan vad skoj det ska bli! relaxweekend som vi kallar den :)

I övrigt så har vi planerat dagen. Cykeltur med barnen o sen grillat till middag. låter väl mysigt?! Och motion inbakat i det hela så kan nog skippa active-passet :)
Sen ikväll blir det promenad med Emma så blir mer motion där!

1 kommentar:

dess sa...

viktklubb är underbart. bara man håller måltiderna har det funkat på mig=)