måndag, januari 18, 2016

rubrik

Ja så har en till dag passerat, jag har spenderat dagen med att shoppa lite, sprayat hela huset med lopp-dödar-spray, städat hela huset och yogat lite. Promenerade och hämtade killarna med Lucy, så känner att jag fått dagens motion :) Mollie har varit på dagis så det har varit tomt hemma, det är lustigt hur mycket jag saknar henne när hon inte är hos mig.

Imorgon ska jag på kurs/träning på nya jobbet, det verkar bli jag och ca fem tjejer till. Själva träningen tror jag kommer gå bra men jag är omotiverat nervös över att köra dit och komma i tid. Jag vet inte vad det är med mig men jag har blivit löjligt nervös över det här med passa tider, varför stressar det mig så mycket?! GAH! Så bara jag kommer iväg i tid så ska nog morgondagen bli bra. Men med min tur så är det säkert långa köer på motorvägen och blir problem med parkering... oh well, wish me luck!


nervös mama

Finaste Alex gör läxa

Jamie invigd i scouterna idag!

Inga kommentarer: