tisdag, januari 26, 2016

Jamie 9 år 25/1-16

Har haft så fullt upp med att umgås att jag helt glömde göra ett grattis inlägg till Jamie på hans stora dag... Men inte glömde vi att fira honom, han fick paket, pengar och den mat han beställde. Dock fick han också gå till skolan, för tyvärr får man ju inte ledigt bara för att man fyller år. Så medan hans och Alex var i skolan och Mollie på dagis så var jag, mamma och Lasse i centrum och kollade i affärer. Sedan hämtade jag barn i omgångar och lagade tillsammans med mamma köttbullar och mos till middag och stekte en herrans massa pannkakor till den beställda pannkakstårtan.
I present från oss fick Jamie pengar, två par fotbollsstrumpor, två böcker, en sänglampa och sedan valde Alex och Mollie två skylandersgubbar. Från mormor och morfar Lasse fick han en t-shirt, fotbollsskydd och en bok. Grabben var jättenöjd med sin dag och på Lördag blir det kalas för klasskompisarna!

Idag har mamma och Lasse åkt hem, de åkte på eftermiddagen men innan dess så tog vi det lugnt här hemma, alla var rätt trötta och regnet öste ner. Nu är det lugnt och tyst i hemmet och jag har precis varvat ner efter en kväll med förvånande nyheter... Fortsättning på det får följa när jag fått klartecken att det är okej att sprida dem nyheterna vidare.

Puss på er och GRATTIS älskade Jamie 9år!


Paket i sängen och jakt på paket med hjälp av lappar, en tradition i min familj

Fler paket efter skolan

Födelsedagsmiddag och tårta!

Idag.

Inga kommentarer: