söndag, januari 17, 2016

Pub söndag

Vi har haft en bra Söndag med snö på morgonen, något som Lucy inte var helt övertygad om :) haha
Sen var jag och Jamie på fotbollsmatch i slasket. Stackarna som spelade halkade runt och frös medan dem försökte sparka runt en stenhård boll... Och det gick inte så bra för laget som tokförlorade men Jamie kämpade på bra och blev matchens lirare! Dem har en trofé som skickas mellan spelarna varje vecka och Jamie fick alltså den idag! Han var så stolt!

När vi kom hem så bestämde jag och Pelle att vi ska fira dem positiva nyheter vi fått denna veckan så vi gick ut på en närliggande pub och åt lunch. Det var så himla mysigt och alla var glada och skrattade :) jag förstår varför britterna har det som söndagstradition.

Sen vi kom hem har det städats och läst läxor och lekt på olika sätt. Det blev ingen bil denna helg, men vi har ett par veckor på oss innan det är nödvändigt. 

I veckan ska jag påbörja mitt arbetsliv och gå på kurs på nya jobbet! Jag är nervös men sjukt positiv till att få bli vuxen i ett till sammanhang, inte bara mamma. 
Sen kommer mamma och Lasse på torsdag och det ser jag fram emot jättemycket!! Bra kommande vecka!8








Inga kommentarer: