fredag, januari 15, 2016

Det känns bra idag

Idag är det fredag och pga lite olika bra anledningar så känner jag mig lättare om hjärtat än på länge. Vi ska köra play date med Nadine och hennes ungar efter skolan idag och sedan blir det tacokväll som värsta svenne familjen ;)

Mollie har varit på dagis idag och jag har hjälpt Thomi och Kostas med Artemis en stund och sedan fikat lite med dem, mysigt! Sedan har jag hunnit röja upp huset innan jag tog med mig Lucy och hämtade Mollie. Det är strålande sol så vi njöt av en promenad runt sjön och matade fåglarna lite.

I helgen blir det kanske jakt på en brittisk bil, vi behöver en innan januari då våran svenska blir olaglig pga att besiktningen går ut och vi har tyvärr inte möjlighet att köra hem och besiktiga den just nu. Annars har vi inga planer i helgen.


Matar fåglarna

Sötaste

så vackert

titta där

Inga kommentarer: