måndag, januari 11, 2016

Bara jag kvar

Idag är Mollie på dagis hela dagen, hon var väldigt exalterad över det och hade inte tid att säga hejdå till mig. Jag å andra sidan sitter här hemma med en klump i magen, jag har ju vant mig vid att ha henne hos mig igen, det är så tomt! Jag vet inte vad jag ska ta mig för med all ledig tid... Eller jo, jag vet precis vad jag ska göra för hela undervåningen är täckt i sand som ramlat ur Lucys päls haha. Men det känns så konstigt att det bara är jag och Lucy hemma.
Lucy och jag tog en promenad runt sjön vid Mollies dagis när vi hade lämnat henne, det är sig mycket hundar där och Lucy har så mycket att lukta på. Vi mötte många hundar och förutom dem som var närgångna så betedde hon sig helt okej. Its a work in progress, men vi gör framsteg! Och med tratten på huvudet så var bandaget kvar på benet imorse, hon var inte så nöjd över tratten men jag tycker den var väl värt pengarna!


Inga kommentarer: