lördag, januari 30, 2016

Kalas för Jamie 9år

Idag har vi haft kalas för Jamie. Så min dag började efter en sovmorgon med städ och förberedelser inför kalaset, fixade senare lunch och lämnade Alex hos Oscar där han är på övernattning. 

När kalaset drog igång kom 8 glada killar och 1 tjej och röjde så hela huset skakade :) haha nej men vi hade ett väldigt lyckat kalas där alla var glad och lekte på egen hand. Jag hatar att vara lekledare så det gick utmärkt. Jag gillade faktiskt inte sådan där kalaslekar ens som barn. 
Hur som helst så verkar Jamie hamnat i ett bra gäng i skolan med trevliga barn och dessutom trevliga föräldrar! Han fick fina presenter och var hur nöjd som helst. Flera barn spenderade lång tid i trädgården och lekte med Lucy vilket jag tyckte var kul, folk brukar så ofta vara rädd för henne men hon uppförde sig väl och de hade roligt allihop. 

Sen kalaset var över så har vi bara slappat. Jag har sett på tv och Pelle och Jamie har spelat datorspel. 

Fick just sms från Nadine och Alex verkar ha haft en bra dag och sover nu - andas ut. 


Inga kommentarer: