torsdag, september 12, 2013

Vinterkläder till övers?

Tja eftersom jag ändå inte kan somna så tänkte jag göra en liten efterlysning här i bloggen. Under jul och nyår så kommer vi till Sverige under ca 2 veckor. Under den tiden ska vi bla iväg och åka skidor och för det krävs det definitivt vinterkläder! Så jag eftersöker termobyxor åt Alex i storlek ca 104-110 och ett set eller en overall åt Jamie i storlek 116-122. Lånas? Köpa billigt? Tänker inte köpa något helt nytt som bara kommer användas i 2 veckor så tänkte därför kolla om någon hade något. Helst inte i rosa dock, även fast Alex hade älskat det... Vet att det är ett tag kvar men bäst att vara ute i god tid, så titta i era skrubbar o se om ni kan undanvara en extra uppsättning vinterkläder eller kanske till och med urvuxna grejer. tack!
Liter irriterande är det dock att jag vet att det borde finnas ett set åt Alex som Jamie hade vintern innan vi flyttade hit och jag vet att vi förra året fick ett par termobyxor åt Jamie men jag kan inte hitta det... Hittade dem inte heller när vi gick igenom alla våra grejer nu i sommar så kanske finns dem i Sthlm? Om dem hade hittats så hade det bara varit en jacka åt Jamie som behövdes och det hade ju kanske varit lite lättare att skrapa fram. Jag inser att varje vinter från och med nu kommer bli såhär, iaf så länge vi bor här nere... Men tja det får det väl vara värt ;) nej men kanske ska överväga och sova ändå...



Inga kommentarer: