söndag, september 29, 2013

Sunday

Härlig dag med slapp förmiddag, iaf för barnen. Jag har kört träning, jodå, hemmaträning. Känner mig jätteduktig eftersom det var nära att jag la ner det. Skulle träna med Wii men fick inget av mina träningsspel att funka. Så fick komponera mitt eget träningsschema. Det gick bra och jag körde 20-30 min, träningsvärken är här ikväll så det funkade!

Sen när Mollie sov middag så åkte jag och Jamie och handlade och sedan när Mollie vaknade så åkte vi till alla till Sotogrande. Lägenheten som Dani och Marco vaktar var jättefin och låg jättefint! Vi hade en supertrevlig eftermiddag och kväll med grillat, gott sällskap och sedan efterrätt på ett häägen daz ställe. (Ingen glass för mig dock då). Jag saknar verkligen Dani och när svärisarna återvänder så får det bli en tur till dem i deras nya lya i estepona!!  

Imorgon blir det städning och fönsterputs på förmiddagen och sedan livade jag Alex filmmys när Mollie sov middag och sen bör gästerna komma!


Morgonmys i soffan


Plötsligt kom dem invandrande i dessa hattar :)

fina Jamie

vackra moln över gib

Gib

Fina Pelle

Inga kommentarer: