torsdag, september 26, 2013

torsdag

Okej så Pelle kom hem och kokade kaffe och jag blev på bättre humör, sen hjälpte det ju att barnen lekte i sitt rum och att jag kunde greja själv. Fick även lagat mat, riktig mat, inga genvägar, så idag blev det schnitzel, klyftpotatis och svampsås! Yum! Så skönt att få ut min kreativitet lite på den biten...
Nå jag har väl egentligen inget att skriva om, jag är rätt så tom i skallen och skriver inte, redigerar inte bilder, och orkar inte riktigt med mig själv. Vet inte varför, tror det är avvänjningen av socker. Imorgon ska Viggo med oss hem från skolan, jag hoppas att det ska gå bra. Annars inget spännande imorgon. På lördag är det barnkalas och på söndag grilllunch i sotogrande me Dani och Marco. Sen får vi besök av Pelles föräldrar och Eila, Pelles farmor på måndag. Vi ses!


Fina Alex

Mollie och Alex

Jamie

Försöker få Mollie och le ;)

Jamie som just lärt sig knyta rosetter!

Alex och Mollie fånar sig

Mina fina!

Inga kommentarer: